Studiuj na Wydziale Zarządzania i Transportu

Kierunek – Zarządzanie

Dla kogo kierunek Zarządzanie?

Studia na kierunku Zarządzanie mają charakter interdyscyplinarny. W trakcie ich realizacji studenci zdobywają wiedzę, umiejętności i kompetencje społeczne, które pozwalają im podejmować pracę w różnych działach przedsiębiorstw i organizacji w roli specjalisty, m. in. w dziale zapewnienia i kontroli jakości, w dziale logistyki, w działach: zaopatrzenia, produkcji i dystrybucji, w dziale finansowym, w dziale marketingu i promocji, w dziale zarządzania zasobami ludzkimi i w wielu innych. Dzięki zajęciom o charakterze praktycznym studenci przygotowani są także do pełnienia funkcji kierowniczych i realizacji projektów w przedsiębiorstwach i organizacjach o zasięgu regionalnym, krajowym, jak również międzynarodowym. Studia na kierunku Zarządzanie pozwalają na rozwijanie indywidualnych pasji i zainteresowań studentów dzięki realizacji określonej specjalności.  

 

Specjalności studia stacjonarne i niestacjonarne I stopnia

Studenci kierunku Zarządzanie studia I stopnia mają do wyboru trzy specjalności. Wybór specjalności następuje na drugim semestrze studiów.

Specjalista zasobów ludzkich i finansów (nowa specjalność)

We współczesnym świecie kapitał ludzki to najważniejszy z zasobów każdej organizacji, a w połączeniu ze sprawnym i skutecznym zarządzaniem finansami składa się na efekt synergii, który sprawia, że profesjonaliści potrafiący łączyć obydwa obszary są kluczowi dla sukcesu organizacji. Specjalista zasobów ludzkich i finansów to osoba, która wspiera pracodawcę w pozyskiwaniu najlepszych pracowników. Potrafi dokonać diagnozy potencjału i potrzeb osób zatrudnionych tak, aby zaprojektować najbardziej skuteczne systemy motywacyjne. Stale monitoruje środowisko pracy pod kątem wszelkich działań, które stoją na drodze efektywnego działania organizacji. Wspiera pracowników w ich rozwoju osobistym, dopasowuje zadania do kompetencji członków zespołów, zna regulacje ogólnokrajowe i branżowe, dzięki czemu działania w zakresie zarządzania kapitałem ludzkim w organizacji zapewniają bezpieczne i komfortowe warunki pracy pracownikom i ich przełożonym. Dodatkowym atutem jest umiejętność powiązania decyzji personalnych z szeroko pojętym zarządzaniem finansami w przedsiębiorstwie, co daje unikalne kompetencje absolwentom specjalności.

Jakie przedmioty?

Zajęcia na specjalności obejmują między innymi:

  • Analizę rynku pracy - kompleksową analizę rynku pracy wspomagającą strategie personalne w organizacji oraz planowanie działań rekrutacyjnych. 
  • Zarządzanie różnorodnością - umiejętność efektywnego zarządzania różnorodnością w miejscu pracy sprzyjającej tworzeniu otwartej i integracyjnej atmosfery w organizacji.
  • Zarządzanie karierą zawodową - rozwój kariery zawodowej pracowników przyczyniającej się do zwiększenia zaangażowania i satysfakcji w miejscu pracy. 
  • Prawo pracy - wiedza z zakresu prawa pracy umożliwiająca skuteczne zarządzanie relacjami pracowniczymi, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 
  • Finansowanie projektów - proces finansowania projektów pozwalający na skuteczne planowanie i realizację działań, uwzględniając aspekty finansowe.

Czy tylko nauka?

Specjalność prowadzi grupa profesjonalistów, z długoletnim doświadczeniem w praktyce gospodarczej oraz dydaktyce. Zapewnia wsparcie w rozwijaniu zainteresowań studentów,  poszukiwaniu zatrudnienia oraz w przygotowaniu prac dyplomowych o tematyce zgodnej z prowadzoną tematyką kształcenia. Organizowane są dla naszych studentów dodatkowe szkolenia (np. uruchamianie własnego przedsiębiorstwa społecznego)  oraz wykłady prowadzone przez przedstawicieli Związku Banków Polskich, Powiatowego Urzędu Pracy, ZUS oraz przedsiębiorców działających w regionie.

Kariera zawodowa

Absolwent to osoba wyposażona w wiedzę z obszarów zarządzania zasobami ludzkimi (ZZL) oraz finansów, co pozwala na efektywną integrację tych dwóch kluczowych dziedzin w kontekście organizacyjnym. Absolwent zdobędzie umiejętności i kompetencje niezbędne do skutecznego zarządzania personelem, finansami, a także do podejmowania decyzji strategicznych w kontekście zasobów ludzkich i finansów. Przykładowe stanowiska pracy, na których absolwent może wspierać organizacje:

  • Specjalista ds. Zasobów Ludzkich: Zarządzanie procesem rekrutacji, obsługa spraw pracowniczych, rozwój kapitału ludzkiego
  • Doradca ds. różnorodności w pracy: Wdrażanie strategii zarządzania różnorodnością, promowanie inkluzji i równości w miejscu pracy.
  • Koordynator projektów rekrutacyjnych: Organizacja i koordynacja procesów rekrutacyjnych, tworzenie strategii pozyskiwania nowych pracowników.
  • Analityk finansowy: Analiza danych finansowych, przygotowywanie raportów, wsparcie w procesie podejmowania decyzji finansowych.
  • Specjalista ds. finansowania projektów: Poszukiwanie źródeł finansowania, przygotowywanie wniosków o dotacje, monitorowanie budżetów projektów.

Absolwenci tego kierunku są przygotowani do pracy zarówno w sektorze publicznym, prywatnym, jak i organizacjach non-profit, gdzie ich wszechstronne umiejętności w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi i finansami są doceniane.

Zarządzanie firmą

Na specjalności Zarządzanie firmą kładziemy duży nacisk na połączenie teorii z praktyką. Studenci realizują projekty konsultingu studenckiego w trakcie których rozwiązują problemy przedsiębiorstw, z którymi współpracujemy. Pracują pod opieką wykładowcy akademickiego oraz menedżera z danego przedsiębiorstwa. Mają przez to możliwość posmakowania kontaktu z rzeczywistym klientem i samodzielnego proponowania rozwiązań w konkretnych sprawach firmy. Każdy student ma szansę wnieść do takiej firmy coś nowego, zmienić ją czy ulepszyć. Samodzielna realizacja projektu biznesowego pozwala studentom na sprawdzenie poziomu swojej wiedzy. Dla studentów–konsultantów inicjatywa tego typu daje szansę na aktywizację zawodową oraz rozwijanie nowych umiejętności i kompetencji, niezbędnych do poruszania się w dzisiejszym świecie biznesu. Takie połączenie teorii i praktyki w czasie studiów ułatwia znalezienie atrakcyjnej pracy.

Jakie przedmioty?

Zajęcia na specjalności Zarządzanie firmą pozwalają nabyć wiedzę niezbędną do podjęcia pracy w różnych branżach. Przedmioty na studiach licencjackich to m.in. Biznes plan, Zarządzanie i planowanie marketingowe, Przywództwo w organizacji, Negocjacje i techniki sprzedaży, Zarządzanie karierą zawodową czy Marketing internetowy. Na studiach magisterskich wśród przedmiotów na specjalności znajdują się m.in. Marketing międzynarodowy, Zarządzanie marką i wizerunkiem, Controlling, Zarządzanie ryzykiem czy E-commerce. Zajęcia na specjalności Zarządzanie firmą są ściśle związane z praktyką biznesową i obejmują, oprócz konsultingu studenckiego, wizyty studyjne w firmach, wykłady gościnne praktyków czy prace dyplomowe dla biznesu. Na zajęciach studenci pracują indywidualnie i zespołowo, prowadzą własne badania i analizy, a także poznają realne wyzwania przedsiębiorstw w oparciu o wybrane studia przypadków.

Czy tylko nauka?

Nie tylko nauką żyje student. Studenci specjalności Zarządzanie firmą uczestniczą we wszystkich działaniach Uczelni biorąc udział w konferencjach, warsztatach, seminariach, wykładach gościnnych praktyków zarządzania, w akcjach społecznych, wyjazdach w ramach wymiany międzynarodowej Erasmus+ oraz licznych wizytach studyjnych w kraju i poza jego granicami. Studenci mogą realizować się również działając w dwóch kołach naukowych: Koło Młody Menedżer oraz Koło Turystyki. Członkowie obu kół mogą poszerzać swoje horyzonty i spędzać miło czas na wspólnych wyprawach turystyczno-naukowych i konferencjach.

Kariera zawodowa

Absolwenci specjalności Zarządzanie firmą są przygotowani do pracy w przedsiębiorstwach na stanowiskach specjalista/starszy specjalista z  zakresu zarządzania (np. marketingu, promocji, sprzedaży, obsługi klienta, organizacji i zarządzania, strategii rozwoju itd.), kierownik średniego szczebla w przedsiębiorstwach (małych, średnich i dużych) oraz do uruchomienia i prowadzenia własnej działalności gospodarczej.

Zarządzanie logistyką i jakością

Z logistyką związana jest praktycznie każda działalność człowieka. Zadania logistyka koncentrują się na wielu aspektach, w tym na: planowaniu i koordynowaniu dostaw towarów do klientów, zaopatrzeniu produkcji w niezbędne surowce, zarządzaniu magazynami i centrami dystrybucyjnymi czy kompletowaniu przesyłek. Wszystkie te działania mają na celu osiągniecie zadowolenia klienta. Jednak samo dostarczenie towaru na czas i na miejsce nie oznacza, że klient będzie zadowolony, ponieważ towar, który otrzymał, musi spełniać jego wymagania i być właściwej jakości. To z kolei jest wyzwanie dla specjalisty ds. jakości, który posiada wiedzę obejmującą znajomość systemów zarządzania jakością, audytowania czy też narzędzi jakości. Połączenie wiedzy z obszarów logistyki i jakości pozwala na elastyczne dostosowanie się do wymagań klientów, lepsze zrozumienie problemów, z jakimi na co dzień zmagają się logistycy i pracownicy działów jakości.

Jakie przedmioty?

Oferta dydaktyczna specjalności obejmuje szereg praktycznych przedmiotów. Na zajęciach ćwiczeniowych studenci prowadzą własne badania i analizy, a także rozwiązują case study zawierające praktyczne przykłady rozwiązań wdrożonych przez firmy logistyczne, produkcyjne czy usługowe. W ramach realizowanego programu organizowane są wykłady prowadzone przez specjalistów z danej dziedziny. Studenci specjalności swą wiedzę teoretyczną mogą skonfrontować z praktyką podczas licznych wycieczek naukowych.

Czy tylko nauka?

Oprócz nauki studenci mogą uczestniczyć w życiu uczelni angażując się w rożnego typu akcje, biorąc udział w konferencjach naukowych, wyjazdach w ramach wymiany międzynarodowej Erasmus+, a także działając w kołach naukowych. Przy Katedrze Zarządzania funkcjonuje Koło Naukowe Logistyki i Jakości Quallog. Zrzesza ono grupę młodych ludzi, którzy chcą wiedzieć więcej i lepiej, być tam, gdzie inni jeszcze nie byli, rozwiązywać problemy dotąd nierozwiązane, spędzając miło czas w swoim towarzystwie, na wyjazdach, konferencjach i wycieczkach, by po ukończeniu studiów zdobyć pracę, o której marzą wszyscy.

Kariera zawodowa

Absolwenci specjalności zarządzanie logistyką i jakością są przygotowani do pracy w przedsiębiorstwach produkcyjnych i usługowych m.in. takich branż jak automotive, transport, spedycja, logistyka, budownictwo, telekomunikacja, gastronomia, hotelarstwo, a także w jednostkach administracji państwowej i samorządowej.

Specjalności studia stacjonarne i niestacjonarne II stopnia

Studenci kierunku Zarządzanie mają do wyboru trzy specjalności. Wybór specjalności następuje na drugim semestrze studiów.

Menedżer HR i finansów - nowa specjalność

Specjalność kształci umiejętność strategicznej analizy zasobów ludzkich i finansowych w każdej organizacji oraz podejmowania decyzji dotyczących planowania rozwoju przedsiębiorstwa w długiej perspektywie. Pozyskiwanie najlepszych pracowników, zarządzanie zespołami, motywowanie i tworzenie bezpiecznego i inkluzywnego środowiska pracy przy jednoczesnym uwzględnieniu perspektywy finansowej to kluczowe kompetencje absolwenta specjalności. Nadzoruje on również wszelkie działania związane z  Employer Branding, a także szeroko rozumianą polityką personalną mając jednocześnie na uwadze aspekty finansowe ważne dla każdej organizacji.

Jakie przedmioty?

Specjalność oferuje między innymi przedmioty obejmujące zagadnienia:

  • Employer branding - kreowanie pozytywnego wizerunku pracodawcy przyczyniającego się do atrakcyjności firmy na rynku pracy.
  • Polityki i instytucji rynku pracy - wiedza na temat funkcjonowania rynku pracy oraz polityki zatrudnienia pozwalająca na skuteczne dostosowywanie strategii personalnych do zmieniających się warunków rynkowych.
  • Inequalities and labour market - głęboka wiedza na temat nierówności społecznych i ich wpływu na rynek pracy umożliwiająca podejmowanie działań na rzecz równości i inkluzji.
  • Sustainable HRM- świadomość i umiejętność wdrażania zrównoważonych praktyk zarządzania zasobami ludzkimi, uwzględniająca aspekty społeczne i środowiskowe.
  • ESG w biznesie - umiejętność integrowania zasad odpowiedzialności społecznej, środowiskowej i korporacyjnej w strategie zarządzania zasobami ludzkimi i finansami oraz podstawy raportowania ESG w obszarze HR zgodnie ze standardami ESRS.
  • Finansów cyfrowych - zaawansowana wiedza z zakresu finansów cyfrowych, umożliwiającą skuteczne korzystanie z nowoczesnych narzędzi i technologii w obszarze finansów.
  • Analizy portfelowej - kompleksowa analiza portfela inwestycyjnego wspomagająca podejmowanie strategicznych decyzji finansowych.
  • Finansów zielonej transformacji - finansowanie zielonych projektów i transformacji pozwalająca na skuteczne zarządzanie środkami finansowymi z uwzględnieniem aspektów ekologicznych.

Czy tylko nauka?

Specjalność prowadzi grupa profesjonalistów, z długoletnim doświadczeniem w praktyce gospodarczej oraz dydaktyce. Zapewnia wsparcie w rozwijaniu zainteresowań studentów,  poszukiwaniu zatrudnienia oraz w przygotowaniu prac dyplomowych o tematyce zgodnej z prowadzoną tematyką kształcenia. Organizowane są dla naszych studentów dodatkowe szkolenia (np. uruchamianie własnego przedsiębiorstwa społecznego)  oraz wykłady prowadzone przez przedstawicieli Związku Banków Polskich, Powiatowego Urzędu Pracy, ZUS oraz przedsiębiorców działających w regionie.

Kariera zawodowa

Absolwent to wykwalifikowana osoba, posiadająca kompleksową wiedzę zarówno z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, jak i finansów. Program studiów umożliwia zdobycie umiejętności analitycznych, strategicznych oraz praktycznych, pozwalając na skuteczne kierowanie obszarami HR i finansów w zrównoważony sposób. Oferowany zestaw kompetencji menedżerskich jest nie tylko unikalny (połączenie zzl i finansów), ale również uniwersalny, czyli przydatny na każdym stanowisku kierowniczym.

Przykładowe stanowiska pracy, na których absolwent może wspierać organizacje:

  • Kierownik ds. zasobów ludzkich i zrównoważonego rozwoju: Koordynacja praktyk HR i strategii zrównoważonego rozwoju w firmie.
  • Konsultant ds. employer branding: Tworzenie i promowanie pozytywnego wizerunku pracodawcy, zarządzanie marką pracodawcy.
  • Konsultant ds. ESG: Wdrażanie zasad odpowiedzialności społecznej, środowiskowej i korporacyjnej w strategię firmy.
  • HR Business Partner Współpraca z zarządem w zakresie strategii personalnych, z uwzględnieniem zasad ESG.
  • Analityk ds. finansów cyfrowych: Analiza i optymalizacja procesów finansowych przy wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi cyfrowych
  • Specjalista ds. analizy portfelowej: Przeprowadzanie analizy portfelowej, wspieranie procesu podejmowania decyzji inwestycyjnych

Absolwenci tego kierunku są przygotowani do pracy zarówno w sektorze publicznym, prywatnym, jak i organizacjach non-profit. W sposób szczególny absolwenci są gotowi do wsparcia organizacji działających w środowisku międzynarodowym, ze względu na realizację części zajęć w języku angielskim.

Menedżer logistyki i jakości

Specjalność została przygotowana z myślą o studentach, którzy chcieliby połączyć operacyjną znajomość obszarów zarządzania logistycznego i zarządzania jakością z umiejętnościami menedżerskimi, takimi jak planowanie, budowanie zespołów czy kreowanie przestrzeni zawodowej.

Specjalność można zaliczyć do grona interdyscyplinarnych, co oznacza, że student zdobywa szeroką wiedzę na temat procesów związanych z funkcjonowaniem systemów zarządzania, przepływem dóbr i informacji, doskonaleniem organizacji, a także rozwija inne umiejętności przydatne w gospodarce, takie jak przywództwo, zarządzanie relacjami czy zarządzanie zespołem. Wszystkie te kompetencje i umiejętności interpersonalne są niezbędne w pracy na różnych stanowiskach i poziomach organizacji.

Prócz wiedzy z zakresu organizacyjnych aspektów zintegrowanych i branżowych systemów zarządzania, studia na specjalności uczą, jak uwzględniać potrzeby i oczekiwania klientów oraz innych stron zainteresowanych (pracowników, społeczeństwa, otroczenia gospodarczego) w procesach zarządzania, wykształcają podejście do ciągłego doskonalenia, które jest kluczowe dla sukcesu każdej organizacji.

Jakie przedmioty?

Oferta dydaktyczna specjalności obejmuje szereg praktycznych przedmiotów, które można podzielić na trzy grupy. Pierwsza z nich mieści w sobie zagadnienia organizacji, przepływu dóbr i informacji, omawiane na przedmiotach takich jak: planowanie logistyczne, zarządzanie czasem czy też zarządzanie w gospodarce cyfrowej. Drugą grupę stanowią przedmioty związane z zarządzaniem jakością i doskonaleniem organizacji, należą do nich np.: total quality management, zintegrowane systemy zarządzania czy branżowe systemy zarządzania. Całość uzupełniają przedmioty kształtujące kompetencje menedżerskie i są to np.: przywództwo, kreowanie przestrzeni zawodowej, zarządzanie relacjami i budowanie zespołu.

Na zajęciach ćwiczeniowych studenci prowadzą własne badania i analizy, a także rozwiązują problemy i studia przypadków, zawierające praktyczne przykłady rozwiązań wdrożonych przez przedsiębiorstwa z różnych branż i gałęzi przemysłu (logistyczne, produkcyjne, usługowe). Niektóre zajęcia maja formę praktyczna i są prowadzone przez specjalistów z danej dziedziny. Studenci mogą także skonfrontować swą wiedzę teoretyczną z praktyką podczas licznych wycieczek naukowych i wizyt studyjnych. 

Czy tylko nauka?

Oprócz nauki studenci mogą uczestniczyć w życiu uczelni, biorąc udział w konferencjach naukowych, festiwalach nauki, wyjazdach w ramach wymiany międzynarodowej Erasmus+, a także działając w kołach naukowych. Przy Katedrze Zarządzania funkcjonuje związane ze specjalnością Koło Naukowe Logistyki i Jakości Quallog, które organizuje wycieczki, wyjazdy konferencyjne, umożliwia studentom udział w aktywności naukowej uczelni i publikowanie własnych prac naukowych.

Kariera zawodowa

Absolwenci specjalności, ze względu na jej wielowymiarowość, są doskonale przygotowani do pracy w wielu gałęziach gospodarki, przedsiębiorstwach produkcyjnych, transportowych, magazynowych, handlowych, produkcyjnych, usługowych, administracji publicznej czy sklepach i platformach internetowych. Specjalność bowiem daje nie tylko wiedzę zawodową, ale także dodatkowe umiejętności i kompetencje interpersonalne, które są cenione na rynku pracy.

Nasi absolwenci pracują jako menedżerowie logistyki, spedytorzy, audytorzy, konsultanci, analitycy czy menedżerowie jakości. Wielu z nich z powodzeniem prowadzi własną działalność gospodarczą. Można ich spotkać w takich branżach, jak automotive, transport, spedycja, logistyka, budownictwo, telekomunikacja, gastronomia, hotelarstwo, a także w jednostkach administracji państwowej i samorządowej.

Zarządzanie firmą

Na specjalności Zarządzanie firmą kładziemy duży nacisk na połączenie teorii z praktyką. Studenci realizują projekty konsultingu studenckiego w trakcie których rozwiązują problemy przedsiębiorstw, z którymi współpracujemy. Pracują pod opieką wykładowcy akademickiego oraz menedżera z danego przedsiębiorstwa. Mają przez to możliwość posmakowania kontaktu z rzeczywistym klientem i samodzielnego proponowania rozwiązań w konkretnych sprawach firmy. Każdy student ma szansę wnieść do takiej firmy coś nowego, zmienić ją czy ulepszyć. Samodzielna realizacja projektu biznesowego pozwala studentom na sprawdzenie poziomu swojej wiedzy. Dla studentów–konsultantów inicjatywa tego typu daje szansę na aktywizację zawodową oraz rozwijanie nowych umiejętności i kompetencji, niezbędnych do poruszania się w dzisiejszym świecie biznesu. Takie połączenie teorii i praktyki w czasie studiów ułatwia znalezienie atrakcyjnej pracy.

Jakie przedmioty?

Zajęcia na specjalności Zarządzanie firmą pozwalają nabyć wiedzę niezbędną do podjęcia pracy w różnych branżach. Przedmioty na studiach licencjackich to m.in. Biznes plan, Zarządzanie i planowanie marketingowe, Przywództwo w organizacji, Negocjacje i techniki sprzedaży, Zarządzanie karierą zawodową czy Marketing internetowy. Na studiach magisterskich wśród przedmiotów na specjalności znajdują się m.in. Marketing międzynarodowy, Zarządzanie marką i wizerunkiem, Controlling, Zarządzanie ryzykiem czy E-commerce. Zajęcia na specjalności Zarządzanie firmą są ściśle związane z praktyką biznesową i obejmują, oprócz konsultingu studenckiego, wizyty studyjne w firmach, wykłady gościnne praktyków czy prace dyplomowe dla biznesu. Na zajęciach studenci pracują indywidualnie i zespołowo, prowadzą własne badania i analizy, a także poznają realne wyzwania przedsiębiorstw w oparciu o wybrane studia przypadków.

Czy tylko nauka?

Nie tylko nauką żyje student. Studenci specjalności Zarządzanie firmą uczestniczą we wszystkich działaniach Uczelni biorąc udział w konferencjach, warsztatach, seminariach, wykładach gościnnych praktyków zarządzania, w akcjach społecznych, wyjazdach w ramach wymiany międzynarodowej Erasmus+ oraz licznych wizytach studyjnych w kraju i poza jego granicami. Studenci mogą realizować się również działając w dwóch kołach naukowych: Koło Młody Menedżer oraz Koło Turystyki. Członkowie obu kół mogą poszerzać swoje horyzonty i spędzać miło czas na wspólnych wyprawach turystyczno-naukowych i konferencjach.

Kariera zawodowa

Absolwenci specjalności Zarządzanie firmą są przygotowani do pracy w przedsiębiorstwach na stanowiskach specjalista/starszy specjalista z  zakresu zarządzania (np. marketingu, promocji, sprzedaży, obsługi klienta, organizacji i zarządzania, strategii rozwoju itd.), kierownik średniego szczebla w przedsiębiorstwach (małych, średnich i dużych) oraz do uruchomienia i prowadzenia własnej działalności gospodarczej. 

Zarządzanie studia magisterskie II stopnia, specjalność International Business (stacjonarne) - studia w języku angielskim

International Business to jedyny w regionie Podbeskidzie kierunek studiów II stopnia w całości realizowany w języku angielskim. IB wyróżnia nie tylko nowoczesność koncepcji kształcenia ale wysoka jakość realizowanego programu studiów oparta  na autorskich programach nauczania, konsultowanych z partnerami biznesowymi kierunku jakimi są międzynarodowe przedsiębiorstwa. International Business to także różnorodność kulturowa i wynikająca z niej integracja międzynarodowa studentów. Programy nauczania obejmują przedmioty z zakresu zarządzania, ekonomii, prawa, psychologii i politologii.  Dzięki temu nasi absolwenci nabywają unikatowe i cenione przez pracodawców umiejętności praktyczne  oraz wiedzę z zakresu wymienionych obszarów.

Jakie przedmioty?

Oferta dydaktyczna specjalności obejmuje wiele praktycznych przedmiotów. W trakcie zajęć studenci mogą rozwijać i doskonalić wiadomości w oparciu a rozwiązywanie case study, angażujące dyskusje, prezentacje oraz udział w inspirujących wykładach.  W ramach realizowanego programu organizowane są wykłady prowadzone przez specjalistów z danej dziedziny oraz praktyków. Studenci w trakcie studiów mogą uczestniczyć w wizytach studyjnych w przedsiębiorstwach działających w skali międzynarodowej oraz transgranicznej.

 

Czy tylko nauka?


Oprócz nauki studenci mogą uczestniczyć w życiu uczelni biorąc udział w różnego typu wydarzeniach a także biorąc udział w konferencjach naukowych oraz przede wszystkim korzystając z bogatej oferty wyjazdów międzynarodowych, zarówno na studia jak i praktyki. International Business jest doskonałą platformą do nawiązania międzynarodowych kontaktów oraz rozpoczęcia międzynarodowej kariery. W 2018 roku specjalność International Business otrzymała Nadzwyczajny Certyfikat „Laur Europejski” za wdrożenie zaawansowanych rozwiązań programowych, ukierunkowanych na umiędzynarodowienie kształcenia oraz rozwijanie współpracy naukowej i dydaktycznej z ośrodkami zagranicznymi.

Co robić po zakończeniu studiów? 

Absolwenci International Business, uzyskując dyplom magistra zarządzania, są przygotowani do pracy w przedsiębiorstwach działających w skali międzynarodowej oraz transgranicznej. W 2018 roku specjalność International Business otrzymała Certyfikat „Studia z Przyszłością”, który został przyznany za wyróżniającą się nowoczesnością koncepcję kształcenia, najwyższą jakość realizowanych programów oraz zgodność z potrzebami rynku pracy.

 

 

©2023 WZiT. Wszystkie prawa zastrzeżone. 

Zapisano